Comunicas?



La Julita i la portada del Comunicas? preferida. Aquestes són les que més m'agraden, de fet són les més manufacturades que hem fet amb la Rosa. La blava és collage, la vermella és un brainstorming d'il·lustració i la beig és feta amb ganxet.
Espero que us agradin, podeu veure les revistes senceres a www.comunicas.es.


Me and my loved Comunicas? covers. Those are the covers I prefer, they are handmaded with Rosa. The blue one is collage, the red is an illustrated brainstorming and the white is made by crochet.
I hope you like it, you can see all the magazines on www.comunicas.es

2 comentaris:

  1. Oh que maques! M'agraden molt =) Jo en tinc una a casa i de fet 4 pàgines penjades a la paret! M'encanta hahaha

    Molt xula la Julita amb la seva portada =)

    Un petò, demà ens veiem, formatgera!

    ResponElimina